20.4.08

Enquesta 2



Bon dia. Et puc fer un qüestionari curtet sobre el manga?

1. Sexe: Noia 2. Edat: 21 3. Població: Palma

2. Creus que hi ha prou oferta de col•leccions de manga en català? No.

3. Estaries disposada a fer alguna cosa perquè aquesta situació canviï i es tradueixin més manga al català? (Com ara deixar de comprar a editorials com Ivrea, que no venen manga en català o enviar un correu a les editorials demanant que se’n tradueixin més al català…). Sí, però deixar de comprar manga no.

4. Què creus que s’hauria de fer per capgirar aquesta situació? Som nosaltres els qui hi podem fer alguna cosa a través de campanyes.

5. Llegeixes algun manga en català? Quin?Sí, El detectiu Conan.

6. Si poguessis triar, en quina llengua llegiries els manga?En català.

7. I, ja per acabar, saps quines editorials tradueixen més manga al català?Glénat.

Gràcies.

5 comentaris:

Marinetis ha dit...

Benvolguda companya,
no coneixia l'existència d'aquest bloc fins que fa una estona he llegit un comentari d'un amic, al meu, on m'ho explicava.
Resulta que jo mateixa fa temps vaig iniciar una campanya que duia exactament el mateix nom. Potser perquè la cosa no va tenir èxit, potser perquè de fet cada dia estic un xic més lluny de món otaku, no vaig continuar amb el tema. Perquè vegis més o menys com anava encaminat et deixo l'enllaç de l'escrit que vaig penjar al Saló del Manga de l'any 2006:

http://marinetis.blogspot.com/2006/10/volem-manga-en-catal.html

Un any i mig després, a part que jo mateixa canviaria moltes de coses del funcionament que duia llavors (i del mateix escrit, que té una gran quantitat de mancances), m'alegro moltíssim que hi hagi algú altre que no hagi migabandonat la qüestió, i m'engresca a reprendre-la novament.
Així doncs, dir-te que si mai necessites ajuda, tens tot el meu indubtable suport.


Tatakae Otaking!


Marina.

BlackStones ha dit...

Gràcies, Marina! T'he contestat al teu blog! Vols col·laborar amb nosaltres? Fusionem la teua iniciativa i la nostra? Em penso que tenim moltes coses de què parlar!

Roger Sanjaume ha dit...

Que bonic! :)
Esperem que unint esforços aconseguiu fer-vos sentir.
Efectivament, vaig descobrir el teu blog através de Do de Llengua, aquí tot queda en família...
En fi, que tinguis sort amb la campanya!

BlackStones ha dit...

Moltíiiissimes gràcies, noi del Vallès (jo visc a l'altre, de Vallès) ;p

Marinetis ha dit...

Llegida la teva resposta veig que la cosa està encara més avançada del que semblava en uns inicis. De fet, deu ser per això mateix que dius de tenir la pàgina en construcció (tota un portal web sempre fa més petxoca que un bloc, i més si pel que sembla hi ha seccions participatives i tota la pesca).
Entre moltes coses, m'expliques que si no tens un mínim de públic garantitzat no faràs aquesta xerrada. Doncs bé, jo t'animo a fer-la tenint o no el públic segur. Al cap i a la fi, em dius si jo podria portar algú que hi estigués interessat; i sí, potser sí, però qui realment ha de venir és qui no ho ha sentit mai. I bé, jo sóc del parer que és mica en mica que s'omple la pica i que si hi ha quatre persones però aquestes quatre marxen convençudes i concianciades, ja haurà valgut la pena.

Hi ha altres temes que podríem comentar però que potser per aquí es faria llarg, o sigui que si vols pots posar-te en contacte amb mi al correu que dono al meu mateix bloc i parlem per correu o com sigui més tranquil·lament (així via comentari de bloc sempre tinc la sensació que em deixo coses i que està mal estructurat, etcètera, etcètera xD).

Parlem,

Tatakae Otaking!


Marina.


PD: això que deies de l'edat... bé és cert que oficialment tinc 17 anys, però també és cert que sóc una mica més gran. I és que d'aquí tres dies justos tocarà pujar una xifra, així que no te'n refiïs gaire ni dels escrits ni del perfil.