19.3.08

Les relacions a Doraemon!


Tinc amics que es dediquen a feines ben curioses, un d'ells a fer xarxes socials ( http://xarxes.wordpress.com/), és a dir, a esbrinar quin tipus de relació s'estableix entre un grup d'individus; com més relacions té un individu, més extensa és la seua xarxa social. També tinc una amiga que es dedica a apuntar les parauletes que diuen els practicants d'esports d'aventura (http://fonentelgel.wordpress.com/sobre-mi/). Quan treballen en equip, surten coses tan productives com la que trobareu als seus blogs: una xarxa social dels dibuixos de Doraemon. El Dekisugi correspon a Hidetoshi, segons la Wiki anglesa. L'enllaç: http://moonydoodle.wordpress.com/2008/03/18/llullabillyy-in-socialnetworks/.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi hi hi... algú s'atrevix a analitzar que si hi ha estos dos grups o estos tres? I que si tal personatge em sorprèn perquè apareix molt més aïllat del que esperava?

Anònim ha dit...

Volem anàlisi :)Jo veia molt la sèrie, però la veritat és que no se m'acut gaire... excepte que els pares són uns irresponsables XD

BlackStones ha dit...

Doncs jo trobo que el tal Hidetoshi es pot identificar amb Dekisugi només per la xarxa social!! Al ser el prota Nobita em pensava que quedaria, amb Doraemon, al centre, però és clar, té el mateix nombre de relacions que els altres xiquets. De totes maneres, si miréssem la freqüència en què parlen, es representaria amb un punt més gran els personatges que tenen més relació entre ells? Perquè no es pot comparar la relació de Doraemon amb Nobita i fins i tot amb Shisuka amb la que té el gatet amb Gegant (sol actuar a l'ombra) o la relació dels pares entre ells o amb el profe respecte a la dels xiquets entre ells, amb els pares o amb el prof. Veuríem per frequüència de relació quin és el vertader amor de Shisuka? Qui la festeja més? :o Apassionant!! Només Xarxes en té la resposta ;p Em penso que també sorprendria la poca relació entre la mare de Nobita i son pare...