23.3.08

Fushigi Yugi




Ja vaig parlar una vegada al web (www.mangacat.tk) d'aquest manga i també de la continuació, però avui trec el tema per un motiu molt particular.

M'han dit que a la vora de Barcelona se celebra la mona només dilluns, però a les Terres de l'Ebre l'anem a fer amb les colles diumenge i dilluns. Nosaltres hem anat a Solivella i, després de molt de temps, ha vingut M.C. Tot dinant (després d'haver enganxat un xiclet a la cullera perquè no sabia on poar-lo i altres animalades amb la tetera) ha sortit el tema del web Mangacat. Ella ha negat rotundament tenir cap mena de relació amb els manga (es veu que a Tortosa i a Madrid segueix sent cosa d'uns quants freaks) i només ha confessat que li encantava l'anime de Fushigi Yugi. Aleshores li he proposat com a no otaku entrés a donar-nos la seua opinió sobre l'anime abans d'escriure el comentari sobre Darío ¬¬'

Avui hem descobert la sopa d'all: sí, Son Goku és un manga. I Doraemon, i Ranma... ara em diràs que no els coneixes?

Vinga, aquest article convida a tots els que s'autoconsideren no otakus a escriure les seues experiències de poc contacte amb manga o anime!!

Bona mona, demà!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

sí, pero que conste que son goku es l'home, ai, el manga, de la seua vida! eh,C? :D i de l'atre C també, de fet...

continua així, Gemma!



xDDDDDDDDDD

Anònim ha dit...

M'agrada molt el blog!! felicitats!

Anònim ha dit...

què bo és fushigi yugi!!! el millor! :D

BlackStones ha dit...

Gràcies, M i gràcies anònim (t'agrairia que firmesses amb un pseudònim per anar seguint els teus comentaris, gràcies!).

Vull que el blog no estiga centrat només en el manga i l'anime (com sí que ho està el web), sinó que reculle també diversos temes relacionats amb el món otaku. La llàstima és que mentre no funcione el web no tenim les tan preuades aportacions de Lupus Sigarrensis o Tharkun, per exemple.

BlackStones ha dit...

Benvingut al tercer, també ;p

Anònim ha dit...

Ei! molt bona l'entrada però lo del xiclet "òbviament" sobra... hum...
Si t'he de ser sincera m'he estat mirant el blog i hi he trobat el seu encant! m'ha cridat l'atenció l'entrada de la generació del 89 xq resulta que aquest també va ser el tema central del meu últim sopar de classe! tot i que pot ser Candy no va ser de qui més es va parlar! les meues tres propostes principals: Bola de Drak, les bessones i Fushigi Yugi! jejej jo crec que parlem d'això perquè en aquell temps no ens coneixíem així que, a part de lo mal gust de les mares a l'hora de vestir-mos, una de les coses que ens unien eren los dibuixos!
I concretament sobre Fishigi Yugi pos la veritat és que vaig ser una viciada! recordo que ho feien per les tardes i em vaig traslladar l'escriptori, una improvisada tauleta de càmping, al menjador justament davant la tele per a poder fer els deures i no perdrem la sèrie!
Res més marxo que tinc una cita davant del televisor i un comentari de text que buscar a internet perquè algú ha passat d'ajudar-me...
Ja m'aniré passant!

BlackStones ha dit...

"Òbviament", estic contenta de llegir-te. Coincideixo amb tu en la cita davant de la TV, potser la generació del 86 i la del... mmm... 91(?) coincidim més del que pareix ;p Et recomano la 2a part de Fushigi Yugi, L'ORIGEN DE LA LLEGENDA, que canvia els personatges però tracta de la primera noia que va entrar al llibre. Seria, en realitat, una part prèvia a la que vas veure. A més, si decideixes comprar-te el manga del que has vist a l'anime el tens en català.

De la mateixa autora: Ayashi no Ceres (el meu preferit i el noi ajudarà a millorar el teu gust sobre nois). M'encanta Toya.

Has vist si en sé? Potser sí que seré freak...

Anònim ha dit...

a mi també m'encanta Tooyaaa!!!
(L)(L)(L)

BlackStones ha dit...

Hola, Marta!! Tat que Toya supera de molt Tamahome? Ningú no hi està d'acord :s