11.5.08

VOLS QUE reobrim el web mangacat.tk?

Eren dos quarts de quatre de la matinada d'anit. Lashed em va dir que l'endemà deixaria el web nou funcional, si ho volia. Jo sé que Lashed encara està enfeinat amb exàmens i que s'acosta final de curs. Sé que li encanta experimentar amb webs nous, però que hi ha d'invertir un temps (un 15% d'alguna cosa ;p)i jo n'hi dedico molt: a actualitzar, corregir, escriure comentaris, difondre l'existència del web, passejar per altres pàgines per estar al dia de les novetats i actes de les diferents associacions otakus, analitzar l'ús del català en aquest món, procurar contactar amb associacions per la llengua a qui puga interessar el tema... I hi ha amics que m'han seguit en aquest projecte i hi han dedicat molta energia. Però tots tenim feina i no estic segura de si estic llençant mots a l'aire que no recull ningú.

Em pensava que interessaria els otaku però no estic gaire segura que ho llegeixi gaire gent. De fet, no estic segura ni de si a part de les persones que heu comentat el blog ho llegeix gaire gent. Una vegada una amiga meua, al seu blog va obrir un tema perquè la gent signés als comentaris, per saber qui hi entrava. Jo no vull un comptador que compte les vegades al dia que hi entri jo i els meus col·laboradors, jo vull saber si fora del grup hi ha algú a qui interessi la situació del nanga en català als PPCC i hagi trobat el web o el blog i quina línia li agradaria que seguís (em centro en les anàlisis sociolingüístiques? seguim valorant i suggerint manga? dient els actes que es fan als PPCC?).

He dit a Lashed que s'esperi, segurament avui en parlarem. Lupus, el teu ajut ha estat immillorable. Gràcies, Tharkun. No vull obrir un web no visitat i amb un fòrum que no funcioni sol. Ni faré la conferència a la FEHC si només hi han d'anar els meus amics. Quan vaig començar la campanya volia fer sentit la veu de l'otaku català, però... encara no la sento ni jo mateixa!

Gràcies, lectors. Signeu el comentari si em llegiu.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep! Res de plegar!Personalment, penso que és d'hora per prendre encara decisions, quan fa que vas començar? I d'aquest temps, quan ha estat la web innactiva?

Per altra banda, el que sí que podeu fer és mesurar els recursos. Per exemple: si ara encara teniu pocs lectors, potser no cal una superweb, i amb menys esforç aneu fet. Quan la cosa vagi progressant - que ho farà - ja anirà creixent.

Molts ànims i una abraçada!

BlackStones ha dit...

Gràcies, Atka ;p Dona, vam començar l'onze de setembre i ha estat inactiva des del febrer... tot i que el blog funciona des del gener. Només que comptem amb un grupet de lectors la seguirem fent, però vam registrar les entrades del 1r mes que va estar inactiva la web (amb la façana que redireccionava els usuaris al blog) i eren poc esperançadors...

Anònim ha dit...

Els inicis sempre són durs, pero em de continuar, l'esperança mai es perd i més ara que a poc a poc pero amb constancia, certes editorial fan l'esforç per publicar manga en català.
I nosaltres a la nostra manera em d'estar presents, per que es una mostra de suport aquestes editorials, si més no ho intentem.

Sóc Otaku, sóc Català, Sóc Otaku Catalanolector, i a través d'aquesta web mostro la meva condició.

BlackStones ha dit...

Lupus Sigarrensis, ara tenim lema i tot!!!! :p Ara ens falta la solfa ^^
Bé, de moment sou 2 lectors del blog...

Marinetis ha dit...

Un cop superada la selectivitat i altres experiències d'aquests dies que m'han tingut absolutament xuclada, torno a ser aquí.
Amb molta sorpresa veig que ja fa dies (masses) que es plantejava aquesta qüestió. En tot cas, ja saps la meva opinió: això, cap endavant. Sigui com sigui, cal pujar-ho. Aviam si al Saló del Manga que ve deixem de sentir-nos estrangers en aquell món espanyolitzat gairebé en la seva totalitat.

Salutacions!

Blackstones ha dit...

l'autora del blog ha perdut fins i tot la contrasenya del bog, si voleu contactar-hi podeu fer-ho mitjançant un correu electrònic: gemmape@hotmail.com